facebook

Najczęściej zadawane pytania


1. Dlaczego warto się zarejestrować?
W procesie rejestracji prosimy Cię o podanie najważniejszych danych, które umożliwią nam realizację Twoich zamówień. Dokładny adres zagwarantuje bezbłędne i terminowe dostarczenie przesyłki, a dzięki kontaktowi telefonicznemu i elektronicznemu możemy na bieżąco informować Cię o stanie realizacji Twoich zamówień.

2. Jak się zarejestrować?
Rejestracja to bardzo łatwa czynność. Formularz obejmuje kilka podstawowych informacji, które umożliwiają złożenie zamówienia. Proszę zapamiętać swój login i hasło - posłużą w przyszłości do zalogowania się w sklepie.

3. Jak złożyć zamówienie nie rejestrując się?
Aby dokonać zakupów z pominięciem procesu rejestracji i logowania: wybierasz interesujące Cię produkty, naciskasz przycisk "dodaj do koszyka" i tu nie korzystasz z opcji rejestracji i logowania, tylko wybierasz "zamówienie bez rejestracji" dalej wprowadzasz dane niezbędne do wysłania Twojego zamówienia, dodatkowo podajesz adres e-mail i telefon kontaktowy - tylko w celu wysłania potwierdzenia złożenia i zrealizowania zamówienia lub do kontaktu w przypadku podania niepełnych danych.

Pamiętaj jednak, że:

  • Nie masz osobistego koszyka

  • Nie masz wglądu w historię swoich zamówień

  • Przy ponownych zakupach wszystkie wymagane dane będziesz musiał(a) podać jeszcze raz


4.Jak zrezygnować z zamówienia?
O ile zamówienie nie ma statusu "Wysłane", można anulować zamówienie. Prosimy w takiej sytuacji o kontakt telefoniczny pod nr 724-511-300 lub mailowy - biuro@pavlosport.pl

5. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
W celu zapewnienia Ci pełnego komfortu będziemy informować na bieżąco o stanie realizacji zamówień. Na podany adres e-mail prześlemy korespondencję z aktualnymi informacjami. Zawsze też możesz do nich dotrzeć korzystając z opcji w "Moje konto". Sprawdzisz tutaj historię wszystkich swoich dotychczasowych zamówień, a także stan realizacji bieżącego.  

6. Jak mogę odebrać paczkę, jeśli listonosz nie zastał mnie w domu?
Podając adres, pod który mamy wysłać przesyłkę pamiętaj, aby wpisać wszystkie dane jak najdokładniej. W ten sposób listonosz nie będzie miał problemu z dostarczeniem przesyłki we właściwe miejsce. Jeśli jednak nie zastanie Cię w domu, pozostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej. Paczkę będziesz mógł odebrać we wskazanym na awizo urzędzie pocztowym jeszcze przez 14 dni.

7. Gdzie mogę znaleźć wasz adres i konto ?
Nasz adres, telefon kontaktowy i konta bankowe można znaleźć w zakładce "Kontakt".

8. Dlaczego moje zamówienie nie może być zrealizowane? Po co w takim razie w ogóle umieszczacie tę pozycję w ofercie?
W naszej ofercie znajdują się produkty oferowane przez polskich dystrybutorów. Brak danego towaru wynika najczęściej z faktu, że dystrybutor czeka na dostawę. Jeśli otrzymujemy informację, że dany produkt jest całkowicie usuwany z oferty dystrybutora, jest on usuwany również z naszej bazy.

9. Dlaczego po złożeniu zamówienia okazuje się, że dany towar jest niedostepny i na sprowadzenie trzeba czekać?
Specyfika sklepów internetowych polega na tym, że w swojej ofercie mają bardzo dużo produktów, które można zamówić. Dzięki temu oferta jest bogata, ale na niektóre towary trzeba poczekać.

11. Został zmieniony Status Zamówienia. O co tu chodzi ?
W momencie zamówienia sklep automatycznie wysyła potwierdzenie z informacją, że zamówienie zostało przyjęte. Gdy zaczynamy je kompletować, status zmienia się na "W trakcie realizacji". Oczekiwanie na przelew za zamówienie powoduje zmianę statusu na "Oczekiwanie na przelew". Zamówienie wysłane otrzymuje status "Wysyłka".

12. Chcę zareklamować uszkodzony towar
Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy biuro@pavlosport.pl. Po sprawdzeniu produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne lub zwrócimy Państwu pieniądze. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

13. Zależy mi na czasie, bo zamówiony towar ma być prezentem.
W takiej sytuacji najlepiej przy składaniu zamówienia w komentarzu napisać, do kiedy chcieliby Państwo otrzymać przesyłkę. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienie do tego czasu poinformujemy Państwa o tym, co oszczędzi nam i Państwu nerwów związanych z oczekiwaniem.

14. Jak chronimy dane?

- procedura pozwala na kontakt z danymi osobowymi wyłącznie osobom, którym jest to niezbędne do wykonywania pracy (np. Biuro Obsługi Klienta). - informacje są przechowywane w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko ich zniszczenia lub utraty.- zabezpieczamy dane fizycznie (np. przed awarią sprzętu) jak i elektronicznie (np. przed atakiem hackera). - nie udostępniamy Twoich danych firmom i osobom trzecim.- nie gromadzimy numerów kart kredytowych. Informacja o numerze karty wędruje od razu do firmy, zajmującej się obciążaniem kart kredytowch, z pominięciem pavlosport.pl. Dane te są przesyłane bezpiecznym protokołem SSL, który zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo połaczeń w internecie. - działamy w myśl wymogów prawodawstwa polskiego.

15. W formularzu rejestracyjnym jest pole "Numer telefonu", czy jego podanie jest konieczne?
Podanie numeru kontaktowego ułatwi finalizację zamówienia w przypadku zaistnienia problemów, np. przedłużającego się czasu oczekiwania na dostawę. Pomaga również potwierdzić zamówienie oraz przyspiesza kontakt, zwłaszcza, gdy nie korzystają Państwo z poczty elektronicznej codziennie.

16. Jak zmienić dane wpisane przy pierwszym logowaniu?
Zapewniamy stały dostęp do Twoich danych - w każdej chwili można je przeglądać i zmieniać. Aby to zrobić wystarczy zalogować się, a następnie z opcji na górze wybrać "Moje konto".